Verder met voorbereiden - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Wil Oostindien - WaarBenJij.nu Verder met voorbereiden - Reisverslag uit Barendrecht, Nederland van Wil Oostindien - WaarBenJij.nu

Verder met voorbereiden

Door: Wil Oostindien

Blijf op de hoogte en volg Wil

18 Februari 2019 | Nederland, Barendrecht

Om een beetje fit te zijn voor de komende reis ben ik sinds begin van dit jaar aan het diëten, flink aan het werken in de sportschool en 2 keer in de week aan het wandelen. En nu maar hopen dat het vruchten afwerpt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil

Ik ga met drie vrienden reizen met een camper door west Amerika. Om regelmatig een reisverslag met eventueel foto's te maken gebruik ik deze site. Zo kan ik het later terugzien en kan ik ook wie het interesseert op de hoogte houden.

Actief sinds 05 Jan. 2019
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 1610

Voorgaande reizen:

16 April 2019 - 07 Mei 2019

Camperreis door Amerika

Landen bezocht: